fredag 4 mars 2011

Veckan

Vi avsluta förra veckan med att göra soppa och oopsies till middag. Det var gott tyvärr vart bröden lite för salta. Sen på kvällen så vart det Coca- colakaka till solsidan. Den kakan är ju så saftig!

I måndags så åkte vi till Skultuna på kryddparty. Det vart dyrt men som tur var det inte jag som skulle ha allt. Hade fått en beställning från våran kontorist med mig. Så nästa vecka ska jag hämta våra kryddor.

I tisdags åkte jag som sagt hem från jobbet för att jag mådde för dåligt. Jag var även hemma och vila upp mig i onsdags. Då vart det film på kvällen här hemma och bara ligga i soffan och ta det lugnt. Vi köpte Despicable Me ( Dumma mig). Riktigt mysig film . så den kan jag rekommendera.

Visst ja när jag kom hem i tisdags låg det ett paket i brevlådan åt mig. Mina tvättnötter som jag beställde i söndags hade kommit. Hon är så himla snabb att skicka när man väl beställer. Så nu har vi nötter som räcker i ett till år.

Idag så åkte vi ner på stan efter jobbet och köpte en födelsedagspresent till Carl och ett par nya Jeans till mig. I kväll ska jag försöka att inte få se på På spåret. Vet bara inte hur.

Imorgon så åker vi till Sthlm igen. Nu är det dags för årsmöte med Unga reumatiker och därefter så ska jag till Cosmonova med dem.

Trevlig Helg på er alla andra!

Oopsies

Super goda kakan


Nötter!


Juno gumman

Vi med soff- och film mys.

1 kommentar: