lördag 19 mars 2011

Lördag

I morse gick vi upp tidigt redan innan kl.8! vi har hunnit med riktigt mycket. Det har tvättats och städats. Vi har även vart ute och gått i det fina soliga vädret. Vi var även en sväng till Skultuna Fabriksbutiker. Hitta så himla mycket som jag vill ha där inne. Jag älskar porslin. Sen så har det kommit en massa påskprylar. Jag älskar pynta för Påsk. Det är en av de högtider jag gillar bäst. Men jag tycker det är för tok tidigt med påsk. På vägen hem så vart det också en sväng förbi Ica och handla mat. Hemma så vart det lite mer städning och fix. Var också duktigt och slängde ihop en kaka. Så vi passa på att bara ta det lugnt och ta en fika här hemma. Riktigt mysigt. Jag har även starta igång datorn där uppe i pysselrummet för några dagar sen. Så idag satt jag och spela sims. Det är så beroendeframkallande. På kvällen så laga vi mat tillsammans. Vi prova oss fram med ett eget recept här hemma och jag måste säga att jag tycker vi lyckades bra. Riktigt gott. Skulle kunna leva på bara sås. Nu på kvällen så har vi tittat på körslaget. Helt ok men lite många körer. Hinner tröttna innan de har gått igenom alla.

Chokladkaka

Såsigt Gott!

Älskar Rostad vitlök. Klyftorna bara smälter i munnen.

De Bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar