fredag 28 september 2012

Fredag


Idag är det fredag och ledig helg för Andreas. Valle och jag börja morgonen med att prova "leksaker" här hemma. Våran silikonpensel vart omtyckt smaka äckligt men var rolig att tugga på. Sen åkte vi till billiga Nisse och kolla deras konkursutförsäljning det var 50%. Det var extremt utplockat redan tyvärr. Sen vart det veckohandling. Och när jag nästan var klar så börja Valle gnälla typ så fort jag stanna vagnen och skulle ta en vara så tog skrek han. Lite lätt uppstressande. Vet inte vad som var fel. Sen när jag väl skulle betala. Så kom den där jäkla vita rutan upp som säger att man måste tillkalla hjälp. När killen kom glatt fram till mig och så då var det avstämning ville jackor bara slå han. Där stod jag stressad med två påsar med mat och en bebis som var på pissigt humör. Jag var inte glad. Tycker jag får avstämning jämt. Folk säger att det ska bli mer sällan men det vet de fan. Och det har aldrig vart fel. Det blir alltid oxå när man är stressad eller när man har jäkligt ont eller har Valle i selen. Allt fler att de ska bli mer problem. Sur var jag. Sen när vi väl var klara var det dags för att hämta Andreas. När vi kom hem så låg det post i brevlådan. Valles papper hade kommit. Så nu har vi läst på här. Sen låg det brev om cellprov för mig. Tyckte det inte var länge sen jag var på det. Men det är väl bara och gå och betala de där 200 för det. Känns som man kan lägga de på roligare saker. Annars har det vart lugnt här idag. Vi har vart på en promenad och sen har jag tvätta 3hela maskiner.
Kvällen avsluta som den alltid gör på fredagar... på toa. Blir så trött på det här. Måste prata med min läkare när jag träffar henne nästa gång. Imorgon  åker vi till storstan och hälsar på. Ska bli skönt att få komma iväg någon dag byta miljö lite.
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar