söndag 9 september 2012

Helgen



Den här helgen har väl vart relativt lugn. Andreas har jobbat. Jag och Valle börja lördagen med att åka ut till tillberga och hälsa på tyvärr var det ingen hemma. Så vi åkte till erikslunds shopping istället. Pröva lite kläder. Letar efter något att ha på mig på Valles namnkalas. Som det lutar nu så blir det nog att ha en tröja jag köpte innan jag fick Valle. På eftermiddagen så var det dags för veckohandlingen. Den fixa vi den här veckan under 400 och då var det blöjor och toapapper också. Jäkligt bra gjort måste jag ju säga. På kvällen så vart det körslaget. De tre topplagen är väl enligt mig. Putte, Bagge och Hoffsten. Tror nog att det kommer att bli att heja på lag Putte som det känns nu. Får väl se hur det fortsätter. Idag så tog vi en redig sovmorgon. Jag och Valle gick upp 9.30. Sen när frukost och allt var klart så gick vi ut på en promenad riktigt skönt var det. Även om det var kallt ute så var det riktigt friskt ute. Riktigt skönt att få komma ut och gå. 
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar