söndag 16 september 2012

Nya Hattfabriken

Igår var Andreas och jag ute för att fira våran 5åriga bröllopsdag. ( som är nästa vecka.) Min mamma och Fredrik ställde upp som barnvakt åt oss. Vi var väl inte borta så länge men det var trevligt att få komma ut och äta god mat i fred utan en liten grabb som ska ha uppmärksamhet. Vi gick och åt på Nya Hattfabriken. Ett litet trevligt ställe i centrum. Helt ok priser. Och en helt ok meny. Var flera saker man ville äta. Kommer nog gå dit igen någon gång. Vi åt ryggbiffen med tomatsallad och pommes. Deras Pommes var riktigt god. De gör den själv. Inte såna där äckliga tjocka utan tunna och spröda. Det tråkigaste var väl Bean. Visst den var god men jag har aldrig fatta varför det ska vara Bea till allt?  Det finns ju så mycket goda såser. Middagen avsluta med att jag beställde en creme brulee. Den var god men det hade räckt med hälften. Så när middagen var klar så kände man sig som grodan boll som rulla över torget. Sen vart det körslaget på Tv:n när vi väl kom hem. Vart väl Pluras kök en stund också men efter det var det god natt. Gud vad trött jag var.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar