torsdag 20 september 2012

Vara stark


Just idag är jag stark.... jo just nu känns det som om jag behöver en sån tröja jag med. I natt är det inge  bra natt. Visst jag har haft små ont nu ungefär en vecka. Inte mer än vanligt. Lite små surt är det. Bara två dagar innan sa jag till en kompis att jag fundera på att trapp ner kortisonen då jag mått riktigt bra ett tag. Så som jag mådde då hade jag inte gjort på år. Sen slog de till och var tillbaka. Värken och influensa känslan i kroppen. Och hur ryggraden känns svullen. Har haft problem med ens armen idag och ska jag vara ärlig så vill man inte bära Valle så mycket då. Orken finns inte. Så man har dumpat över Han på Andreas då. Nu låter det som jag är döende och det är jag inte. Orken är slut bara och det är svårt att sova när de är så här. Man bara ligger och vrider sig. I morgon ska jag och Valle till öppna förskolan igen då det är småttingdag. Få träffa lite folk och komma ut. Sen ska vi iväg och lämna in kläderna. Längtar lite till helgen då Valle och jag ska till sthlm på styrelsemöte. Det var ett bra tag sen man träffa alla. Sen ska vi träffa Andreas familj. Fasar lite för tågresan bara. Det är ju så bekvämt med bil och smidigt. Tyvärr är det så ruggigt dyrt att stå där i garaget om man inte har turen att få en plats på gatan. Nä nu har jag legat här en timme kanske dags att somna ska ju vakna igen om några timmar så.
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar