söndag 16 september 2012

Söndag



Idag så har det vart jätte fint väder. Det tog vi självklart tillvara på. När jag väl lyckats jaga upp Andreas ur sängen så packa vi packningen och traska iväg till Råby och hälsa på min mamma. Jag trodde promenaden skulle ta en timme men vi klara den på ungefär 45min. Gick helt ok att traska dit inte alls så jobbigt som jag trodde. Där vart det fika och lite skitprat. Valle han spy på Fredrik också under besöket. Sen vart det en promenad hem också. Så idag har det blivit 8km som vi gått. Riktigt bra för en krympling som mig. Imorgon blir det nog en slappardag. Är inte så mycket planerat får se vad som händer. På tisdag ska vi på babymassage och på kvällen är det föräldraträff. Längtar ska bli så kul att se alla igen och vad som kom ur alla magar. Nä ligger i sängen nu och ska väl göra det sängen är till för. SOVA hoppas på att somna innan Andreas kommer och lägger sig och innan Valle ska ha mat. God Natt på er.
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar