tisdag 25 september 2012

Det är kallt ute


Jo nu börjar det bli kallt ute. Igår träffa vi Jessica och Lo på Öppna Förskolan. Då det var jätte fint väder så passa jag och Valle på att gå. Men gud vad kallt. Jag Hade kofta och skinnjacka på mig och frös ändå. Valle värkar trivs när han ligger i vagnen. Han var varm när vi kom fram i alla fall. Vill ju inte klä han för varmt eller för kallt. Men med hjälp av hans tossor vi köpte värkar han klara sig bra. Men det sägs ju är man varm om huvudet och fötterna fryser man inte. Vi gick även in på biblioteket och hämta ut två böcker jag beställt. En om babysim och en som heter invalido skriven av Christian wass. Ska försöka ta mig tid och läsa den. Men det är svårt att slappna av med en bok nu.
På kvällspromenaden vart det att ta fram vinterjackor. Mycket skönare. Men vad klär man sig i när det är 6+? Det kan ju bli varmare under dagen och då vill man inte ha en stor och byltsig jacka.
Idag ska vi gå till Bäckby igen fast idag det babymassage. Ska bli så mysigt. Valle och jag har tränat på det vi lärde oss sist. Och det går bättre och bättre för varje gång. Får se om vi skulle ta en promenad innan. Jessica skulle höra av sig. Det är ju inge toppen väder idag. Men så länge det inte regnar går det.
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar