torsdag 6 september 2012

Torsdag




Ligger och lyssnar på Valle som har kul åt sin mobil över sängen. La ner han där efter han fick ny blöja och jag gick för att tvätta händerna. Han verkade trivas så han fick ligga kvar där. Idag är det torsdag och fint väder. Vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på. Jo vänta på posten och sen måste jag ringa och boka tågbiljeter. Tyvärr tar ju inte de hela dagen. Igår så var jag och Valle ute. Vi börja med en promenad med Juno och när hon inte ville gå längre gick vi hem med henne. Och fortsatte själva. Sen rensa jag i trädgården och gjorde ordning för hösten. Det är bara bordet och grillen som ska in i förrådet. Som jag också rensa lite i. Stod och titta på mitt gamla dockskåp. Vet inte riktigt vad som ska hända med det. Men det får funka som bokhylla just nu. Det är riktigt fint. Kanske borde få en en renovering med nya tapeter bara. Nöjd med trädgården vart jag är väl lite ogräs som ska bort. Sen får man väl köpa någon höstblomma och sätta i kruka  på framsidan. Men det tar vi någon annan dag. I morgon ska vi följa med en gammal klasskompis till öppna förskolan. Får se hur de är. Nu funderar jag bara på om jag ska gå eller ta bilen dit... kan passa på att springa in på biblioteket och lämna lite böcker.
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar