onsdag 19 september 2012

Vagnen och levande skyltdocka



Idag svängde vi förbi barnshopen och kolla lite ifall jag skulle köpa något i morgon när jag är där. Vi har spanat lite på overaller där men bestämde oss för att strunta i overall. Behöver vi en sen får vi köpa en då. Men vi passa på att köpa åkpåsen vi spanat på när vi ändå var där jätte fin var den och kosta bara 299kr. Så Valle ska nog inte behöva frysa. Han har ju även ett par ullbyxor i garderoben. Är riktigt nöjd med åkpåsen. Frågan är ju mär man ska börja använda den. Känns som det är för varmt nu. Så den får nog vänta ett tag. Men han fick prova den när vi kom hem och det såg ut att vara mysigt och ombonat där inne.
Vi har även anmält vilket dagis vi vill ha nu. Vi har spanat på dagmammor här i området då det. Känns lockande. Men vi fick gå på när man kan lämna. Och det fans bara ett ställe där vi kan lämna kl6. Och det är på mitt gamla dagis på rössegård. Ska höra av mig någon gång så man får hälsa på och se hur det är.Men fy tusan va dyrt det är med dagis. Trodde då aldrig att de kosta mer än 1000kr i månaden. Undrar nästan om jag ska gömma Valle i bakluckan på jobbbilen. Eller kanske sätta han i leksaksbilen vi har i fönstret på jobbet. Som levande skyltdocka.
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar