onsdag 19 september 2012

Tisdagen

Igår var det en intensiv dag. Vi börja med en sovmorgon jag och Valle sen så åkte vi till Bäckby och gick på babymassage. Riktigt trevligt. Valle var väl lite sprattlig men det gick bättre när vi gjorde det i dag hemma. Men det var mysigt ska bli kul att komma dit nästa vecka igen. På morgonen ringde jag även Barnshopen och boka en tid för inlämning av kläder. Först fick vi den 30oktober men när jag sa att de var kläder till en kille så fick vi en tid på torsdag. Hoppas att de tar i mot så mycket som möjligt. Så idag har jag strykt och sorterat kläderna. Igår var det även återträff på föräldragruppen. Det var kul att se vad som blev av alla magar. Valle skulle vara näst yngst. Nu var han en av de äldsta. Och en av de största. Känns som min grabb börjar bli en jätte. Igår rulla även Valle runt för första gången.  Det blir bättre och bättre vi träna lite i morse också. Det är lättare att göra det i sängen. Hans filt han har som ligger på golvet glider på golvet och det gör att han inte får grepp med fötterna.  Min lilla sötnos =) annars ser det ut att bli en lugn slappardag här hemma idag. Det är ju tyvärr inge vidare väder. 


1 kommentar:

  1. Tack snälla du för din förklaring :)

    Fick tid idag.. De är ingen röntgen som ska göras då. Utan vi ska bara träffa en läkare för att se vad han tror o h tycker :) sån lättnad!

    SvaraRadera