tisdag 14 augusti 2012

Valles rum

Tänkte bjuda lite bilder på Hur det ser ut hos Valle. Det är ju inte alla som vart uppe till han och kollat. ( och ja jag vet att alla inte kanske bry sig hur det ser ut.) Men jag är jäkla nöjd med hans rum. Bordet och stolarna fick vi av grannen för några veckor sen. Det är tänkt att vi ska måla om dem sen när vi får ork. Som man kan se så finns det en förkärlek för björnar. En är Andreas gamla sen är min gamla björn där också. Sen så är det new york björnen vi köpte sen är resten Valles.  Blir han som Mamma kommer han snart drunkna i mjukisdjur. Jag älskar mjukisdjur! Jag har till och med svårt att gå förbi den avdelningen i leksaksaffärerna fortfarande.  Nu har jag vart stark har bara köpt två till Valle men mjukisdjur har en tendens att kunna flytta hit i alla fall. Trä leksaken är köpt på Åhléns av ett presentkort som vi fick av styrelsen som jag är med i. Tyckte Valle skulle ha något som han kan ha i flera år. Kläder har han fått så mycket av redan. Sen vart jag ju lite kär i den när jag såg den. Det ska ju börjas i tid med att lära sig lite om trafiken. ;-) det ska ju synas att han är barn till en trafiklärare. Här kommer  i alla fall lite bilder.   





Valles studsande bi

en sprattlig grabb i sin säng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar