måndag 27 augusti 2012

Till Death do us part



idag var det äntligen dags! Har längtat så. För tre veckor sen så så boka jag en tatueringstid hos Frej Lind på  Royal Arch Tatto. Tycker han gör sjukt bra jobb så det kändes som jag hade hitta rätt kille. Jag hitta ett motiv förra sommaren som jag ville göra. men då det är en annans tatuering så rita han om den och gjorde den till ”vår/min”  vi har bland annat lagt till saker och tagit bort saker. Det var först i dag som jag fick se det riktiga motivet. Och tycker ärligt att det vart 100 gånger så bättre än vad jag trodd. Är så himla nöjd med den. Andreas första kommentar var väl att det var så mycket större än vad han trodde att den skulle bli. Jag känner att jag lätt kan rekommendera Frej. Han har gjort ett toppen jobb med den. Tog några timmar men gjorde inte alls så ont som jag trodde att den skulle göra. klara mig med lite mungiperykningar bara. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar