tisdag 21 augusti 2012

Tisdag





Pysslet fortsätter igår så pimpa jag mina hörlurar till mobilen. Klädde dem med vita, lilla och blå pärlor. Riktigt nöjd vart jag. Tog nästan hela dagen. Men då vart det att man gjorde lite då och då. Men fy vad ont i fingertopparna jag hade sen på kvällen.
Idag tog Valle och jag sovmorgon. Andreas väckte oss när han kom hem vid 10. Efter vi ätit frukost och klätt på oss. Så gjorde vi oss i ordning för att gå ut i 17gradit duggregn. Sen gick vi till bäckby och handla. Vart en promenad på en timme. Så nöjd över mig själv. Har vart duktig några dagar nu. Det har blivit flera promenader. När vi kom hem så baka vi kärleksmums. Så nu fins det fika i frysen ;-). Och mitt i baket kom mamma/ mormor och hälsa på en Stund. Annars har det vart en ganska lugn dag. Inte mycket som händer. Imorgon är det inget inplanerat. Har ju inga  pengar så det blir att stanna hemma.får väl se om det blir en promenad om det inte regnar för mycket i morgon.
Det har nog vart bra att ha saker att göra.Då funderar man inte så mycket på torsdag. Känns ganska bra just nu. Får väl se hur det känns i morgon kväll.
Slänger in lite bilder så ni får något att titta på. God natt!
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar