lördag 25 augusti 2012

Lördag


Lördagmorgon och jag är vaken innan kl7. och Valle ? Jo han sover. Så har de vart hela natten. Han äter han somnar och jag ligger vaken. Idag ska vi åka till Skultuna på 1års kalas hos Miranda. Ska bli kul. Sen så är det gårdsfest. Ska börja med brännboll sen grillning. Vanligtvis  brukar de vara kräfftskiva men i år sattsa de på grillning. Andreas jobbar i helgen så han får gå hem tidigare. Jag tänkte Valle får ligga nerbädad i vagnen. Han kan ju sova igenom det mesta. Så han kommer nog inte störas om han står i något hörn i tältet. Lite synd är det på vädret. Det ska ju  regna hela dagen är det sagt. Får väl se hur kul de blir.
Igår var jag och Valle ner på marknaden med Mia &Miranda. Det tog väl typ 10min att gå igenom. De hade jätte fina trycksaker. Men är man pank så är man. Var nog lika bra det. Så marknaden var väl ingen höjdare. Men det var kul att träffa tjejerna. Miranda är så härlig  så stor hon har blivit. Ett år går så fort. Hon och jag har inte träffats så mycket men hon är ett sånt där barn man klickar med. Vi hade jätte kul att göra grimaser till varandra. Gud jag lär bara det barnet en massa hyss. Självklart så vräkte regnet ner på oss.
Nä ska man kanske passa på att äta frukost innan killen vaknar.
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar