torsdag 9 augusti 2012

Sparkdräkten

Idag fick jag en fin sovmorgon av min son.  Visst vi var uppe och käka som vanligt men han somna om igen så jag behövde inte sitta och leka i flera timmar kl 5 som vanligt. så Valle och jag gick upp vid 10.30 idag.  Kan säga att det var ganska skönt har inte vart så kry i natt. Vet inte riktigt vad det är för fel om det är något skit jag fått eller om det är SLEn som bråkar.  Så idag har vi bara vart hemma. Passa på att baka lite kolasnittar när Andreas sov efter jobbet. Det är ju så gott och så lätt att göra. Idag har även Valle äntligen haft sin sparkdräkt som vi köpte på Åhléns innan han föddes. Det var ju tänkt att han skulle ha haft den när han åkte hem från BB då den är i strl 50/56 inte viste vi att han skulle vara så liten. Och att de var så stora. För de är gigantiska för att vara storlek 50. Så nu 2månader senare har han vuxit i dem. så söt är han i dem. han ser ut som en liten brottare.  Nu på kvällen så var även mamma/mormor över och fika och lekte med Valle lite. Med sig hade hon en hund/varg som var så söt och mjuk. Får hoppas att vi är krya alla i morgon så kanske vi kan hitta på något. Är sugen på att åka till biblioteket och spana på lite böcker. Sen är det helg.


så söt man är


den här tuffingen är bestämd och han vet vad han vill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar