torsdag 30 augusti 2012

Sängen


Ligger i sängen och funderar på att gå upp Valle har just fått mat och ligger och pussar sitt får just nu. Riktigt skruttväder är det ute det ser kallt blött och blåsigt ut. Inget man vill gå ut i. Men blir väl tvungen att tvinga ut Juno i det. Idag ska jag passa på att göra klart middagen  under dagen så det går fort och enkelt att äts sen. I kväll ska jag åka till mamma. Min Morbror och hans fru är i Sverige. Så tänkte hälsa på och visa upp grynet. Sen måste ja ju visa upp tatueringen för mamma. Även om jag tror mig veta vad hon tycker. ;-)
Maten igår var jätte gott och enkelt så receptet kommer upp på bloggen sen när jag sitter vid datorn. Vi åt ungsrostad potatis till det. Och gud vad gott det har blivit så mycket kokt potatis det sista tiden. Idag blir det potatis & purjolöksoppa. Mumma!
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar