torsdag 16 augusti 2012

Natti natti


Nu har jag nyss Valle fått sitt sista mål för dagen. Och jag har krypigt ner i sängen bredvid Juno och Andreas. Idag har vi vart på bvc på läkarkontroll. Allt såg bra ut. Nu väger han 5580g och är 59,4cm lång. Så han följer kurvan perfekt. Sen gick vi en stund på stan. Och när Valle tyckte det vart tråkigt ville han ha mat. Så när Mamma Åsa ska gå och värma på så upptäcker jag att maten står hemma på diskbänken. Inte fförsta gången jag gör den tabben. Sisst glömde jag nappflaskan. Men kom ihåg maten och vattnet. Så det var ju bara att åka hem. Så fort vi sa det somna Valle.... hmm tror han fejkar för att slippa gå i butiker. Idag har vi fixat med inbjudningskorten till Namnkalaset. Vart nöjd. får se när de blir postade. Imorgon är det fredag och jag och Valle ska hämta Andreas från jobbet. Jopp det är ledig helg för Andreas. Och vi har inget inplanerat. Sen finns det väl inga pengar att göra så mycket för heller. Så det blir väl vara hemma och ta det lugnt. Njuta av rastlösheten. Inte min starka sida men vad gör man. Har ju Andreas med mig i alla fall så slipper sitta själv. Nä ska väl passa på att sova nu. Vet inte när han vaknar fortsätter han som i veckan kommer jag få sova till kl06. God natt med er.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar