måndag 27 augusti 2012

Söndag




På söndagen kändes det som om man festat hela natten. Hade så ont i kroppen. (Har det även just nu på måndag morgon.) Det är farligt att ha kul. Jag och Valle åkte hem till Mamma och fika och umgicks. Valle passa även på att prova min gamla fina dopklänning. Vi ska ju inte döpa han utan det blir ju barnkalas. Och någon dopklänning blir det då inte har jag fått höra. Men jag ville se han i den. Alla mina syskon har döpts i den och även mina kusiner på mammas sida. Så det är en familjeklänning. Jag tyckte han ser helt bedårande ut i den. Men Andreas tyckte självklart den var förskräcklig. Men nu har jag fått sett det på i alla fall. Valle passa även på att sova när vi var där. Men det vart även en dans och lek på mormors köksbord.
Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

  1. Han är så fin så! Det är bara att stå på sig eller hur?

    SvaraRadera