söndag 19 augusti 2012

Söndag




Idag har det vart en riktig pysselsdag. Vi börja dagen med att ligga och dra oss i sängen. Själv vakna jag vid 7 av att Valle och Andreas satt i Valles rum och prata med alla mjukisdjur. Andreas gör ju en massa roliga röster som Valle tycker är kul. Jag själv lyckas inte han bara tittar skeptiskt på mig. De var så kul att höra dem tillsammans. Valle pratar ju på han också så. Sen kom de och myste med mig i sängen. Efter lite mat så somna de båda och jag och juno gick på promenad och åt frukost. Vart yoghurt med flingor. Idag lyxa jag till det med att gå ut och plocka lite jordgubbar. Sen när grabbarna vaknat och vi duschat och klätt på oss åkte vi till Ikea och köpte tyg. Ska sy dukar till namnkalaset. Hur det nu ska gå? När vi kom hem gjorde vi ordning trolldeg och gjorde ett hand och fotavtryck. Han här ju så små händer och fötter. Man här ju redan glömt hur så de var när han kom. Han växer ju så fort. Sen så la jag även lite pärlor och strök så nu har han en jätte fin skyllt på sin dörr. Så idag här vi pysslat. Riktigt kul har det vart.
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar