lördag 2 januari 2010

Lördag

Gud vad jag är trött i kroppen i dag. Har vart runt i en massa butiker med pappa som är här uppe och hälsar på. Var iväg lite till Ikea, onoff, siba, elgiganten och media markt. Det var väl helt ok tills Andreas mötte upp oss och han och jag skulle åka och handla mat. Då kändes det riktigt hemskt i ryggen. Lite inköpt vart det under dagen. Äntligen köpte jag den där pallen jag ville ha från Ikea. Så nu kan jag äntligen sitta och snöra av mig skorna. Det har vart så jobbigt vissa dagar. Det vart även ny film som jag och Andreas har spanat på nu på kvällen. Year one med Jack Black och Michael Cera. Måste säga att de är ju ett märkligt par att slå i hopp i en film men det funkar riktigt bra. Imorgon är det söndag. Undra vad man ska göra då? Känner mig rastlös att sitta här hemma även om jag vill vila upp mig. Men jag klättrar på väggarna här hemma. Har träffa så lite människor de sista dagarna och har inte fått prata av mig så mycket. Är lite små hungrig också. Hungrig och rastlös ingen bra kombination att försöka gå och lägga sig på. Ska kanske försöka läsa lite i min bok.

1 kommentar:

  1. Du får väl komma över och prata lite då!
    Mamma

    SvaraRadera