torsdag 28 januari 2010

Jobb

Vilken jävla vecka det har vart. I måndags krocka min första elevs buss med en Älg . Sluta med att jag följde med henne till akuten, och vänta tills hon fick komma in och träffa någon så hon skulle få kolla nacke och sånt. Blir så trött bara på arroganta människor som jobbar i sjukvården. Sluta med att det visa sig med en sträckning i rygg och nacke.

Jag har haft min första BE lektion den här veckan. Gud vad läskigt det känns man känner sig som en tafatt nybörjare.

Idag så vart vi även påbackad av en
Volvo på parkeringen vid idrottshuset. Allt det här 2minuter innan tjejen ska på uppkörning. Det ända jag tänker är FAN! UPPKÖRNING! BILEN!. Hatar att skriva skadeanmälningar jag är för dålig på det. Och det är inte lättare att göra det med 5 griniga elaka gubbar bredvid sig. Sluta bra i alla fall med att Tjejen klara körkortet. Och måste säga att det gjorde hon bra. Jag hade aldrig klarat det efter att sett en stor jävla bil backat in i dörren där jag sitter.

Så jag säger att den här veckan ska bli lite skönt att den är över snart.
Nä nu ska jag krypa upp i soffan och i varm famn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar