tisdag 12 januari 2010

Juno

Igår fick vi jobba lite med nerverna. I alla fal jag. På kvällen när vi satt och titta på Cesar på tv så tänkte jag sitta och pussa lite på Juno. Då upptäcker vi att hon var svullen i ansikte. Nervös som fan bestämmer jag mig för att slänga mig på telefonen och ringa Sarah vår uppfödare. Hon slussar mig vidare till sin uppfödare. Så efter har ringt runt lite på kvällen bestämmer vi att vi väntar till på morgonen. Men hade hon haft feber då hade jag slängt mig i bilen på en gång. När Andreas och Juno gick upp vid halv 3 i morse så var hon fortfarande svullen. Och jag börja ställa mig in i att dom skulle få åka till veterinären. Men när jag ringde kl 7 så var hon som gott återställd. Så vi vet fortfarande inte vad felet var om det var någon allergisk reaktion eller något. Men gud vad rädd jag vart.


En svullen men glad Juno

3 kommentarer:

  1. Hon kan ju ha stuckit sig på en kaktus om ni har det hemma? Annars någon vass buske utomhus :) Dixie vräkte i sig en massa choklad i mellandagarna och hon vart inte ens dålig i magen! Ibland är dom bra konstiga djuren :) Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Ojoj, lilla Juno. stackars sötnos..
    Hur är det annars då? rullar allt på som det ska? Kanske dags för playdate igen snart, när det blivit lite varmare så Zeke kan få bara med också.. :)

    SvaraRadera