fredag 1 januari 2010

Årets första

Gott nytt år på er alla! Ja här hemma överlevde vi nyår alla 3. Sammanlagt vart det en väldigt trevlig kväll. Dagen börja med att Andreas kom hem vid 11 tiden och gick och la sig. Under tiden han sov så passa jag på att förbereda maten så mycket jag kunde. Sen vid 15-16 tiden gick Andreas upp och gjorde mig sällskap. Matten vart riktigt gott! Köttet var så saftigt och smakrikt. (det gjorde jag bra =) ) Sen efter maten vart det en liten promenad.

Det har funka jätte bra med Juno och smällarna. Hon reagera inte så mycket på dom. Vid tolvslagget stod både hon och jag och spana i fönstret och gilla det. Under kvällen vart det lite spelande både brädspel och Buzz. Sen vart det även film bland annat repmånad =) Herr Larsson kan inte reglementet! Älskar bara scenen med ”helikopter”.

Även om vi nästan höll på att missa tolvslaget så vart det firat. Sen efter det var det dags för sängen. Var så trött. Orkar inte med så här fullspäckade dagar och tolv är sent för mig nuförtiden. Är jag vaken längre så blir jag helt knäckt dagen efter. Känns så skumt att gå och lägga sig halv 1 på nyår. Tror inte ag har gjort det sen jag var liten. Men men det här året ska jag försöka ta hand om mig mer och försöka lyssna mer på kroppen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar