söndag 22 augusti 2010

V.33

Nu har vi ätit LCHF nästan en hel vecka med någon dags undantag. Så vad ska man säga vi har provat och vi har väl bestämt att vi ska väl fortsätta. I alla fall en vecka till. Det har vart riktigt god mat den här veckan. Jag som älskar sås har ju gillat maten riktigt mycket. Har vågat mig på att äta koktblomkål och kom väl på att det gick att få ner men mer än så var det inte. Jobbar även på med både träning och promenader med stavarna. Och så här efter 1 vecka kan jag säga att jag har gått ner ca 1kg.

Så nu är väl Veckans Recept LCHF veckan slut men blir det något gott så kommer väl recepten upp i alla fall. Men då får de nog bara ligga under mat. Så nu blir det väl ca 1 recept i veckan igen.


4 kommentarer:

  1. Va,duktig du är!!! Kram/Lena

    SvaraRadera
  2. Hej på dig.

    Funkar det bra att äta LCHF? Jag har fått det rekomenderat då det tydligen ska vara bra för min PCOS. Jag tvekar dock. Hur f-n gör man med frukost? Jag är van att bara äta mackor. Var tog du recepten ifrån? Kanske ska kolla lite mer på det här.

    Har oxå hört myten att det är bra att röra på sig. Kan jag aldrig tro ;) Nej då. Är nog bara avis för att du verkar så målmedveten. Kämpa på.

    Stora Kramar

    SvaraRadera