söndag 8 augusti 2010

Slut på semestern

Jopp idag är det sista dagen på semestern. Så idag har det handlats och fixats. Men i går försökte vi få ut så mycket som möjligt av. Börja med att åka till skultunna och köpa whiskyglas. Sen när vi var klara där så åkte vi hem till Maria och Tony och bjöd dom på fika. Triktigt trevligt och bara sitta och prata. Därefter åkte vi hem och fixa lite lämna Juno hemma hos mamma. Sen vart det middag på Bishops Arms jag tog fish & chips och Andreas tog en hamburgare. Helt ok lite mer salt på fisken hade inte vart fel. Där på Bishops sprang vi även på våran granne Tomas. Vart lite prat och dricka. Riktigt trevligt måste jag säga. Sen när de stängde så fick han lift hem efter att vi hämtat Juno på vägen. Sluta med att dagen vart riktigt trevlig och det trodde jag inte när jag gick upp på morgonen.

Nu så ska vi titta på film och äta vit kladdkaka. Köpte Alice i underlandet idag när vi handla.

Har ju glömt att berätta att filmen Whip it har äntligen kommit på posten ! =)


Andreas prova en ny Avery i går på Bishop.



1 kommentar:

  1. Tack för besöket! låter lite knäppt att ni kom hem till oss och bjöd på fika haha :) Men gott var det! Synd bara att jag skulle iväg, annars hade vi ju kunnat käka tillsammans!

    SvaraRadera