söndag 22 augusti 2010

Unga Reumatiker On Tour

I dag så åkte jag till Eskilstuna för att gå på Parken Zoo med Unga Reumatiker. Dagen har vart riktigt trevlig på flera vis. Var ju ganska nervös när jag väl åkte dit. Visste ju inte vad jag skulle förvänta mig. Sluta med att jag fick en riktigt trevlig pratstund med två andra tjejer. Har nog aldrig prata sjukdomsbesvär och symptom med någon annan tidigare. Riktigt trevligt att få svar för en gångs skull. Sen så fick jag ta ett andra varv för att bara titta på djuren innan jag åkte hem. Så min dag har vart riktigt bra. Och ja jag gillar sköldpaddor. Men till mitt försvar så har parken zoo VÄLDIGT MÅNGA!


Kissekatt

Små söta sköldpaddor

Fishy...


Fler sköldpaddor

Visst är han söt?

Såg en stork, tur var det så sprang han iväg.

Och så lite mer sköldpaddor

Surikaterna är ju för söta man vill ju bara ta upp dom och gulla med dom.

Vi tar en till sköldpadda nu
Flodhästarna har vuxit lite sen jag var där sist.

Pappa Lejon

Och så avslutar vi med en Skalman till

2 kommentarer:

  1. Tack för titten på bilderna.:-)
    Jag bor själv i Eskilstuna men har inte varit i Parken en enda gång i år. Skäms på mej. Men jag får fösvara mej med att det är så dyrt att gå in och jag är arbetslös. Ungarna är för stora...vill inte heller dit.

    /Lena S

    SvaraRadera
  2. Duktig du är som tränar och äter rätt!

    Kul att det gick så bra med Unga reumatiker också, alltid lättare om man har någon man kan prata med som förstår. Kram

    SvaraRadera