torsdag 18 mars 2010

Vecka 11

Hejsan ! Nu har man snart jobbat en hel vecka till. Dagen börja riktigt bra var till västerås men min elev på BE uppkörning. Och vet ni vad? Hon klara det! =) känner mig glad och lite stolt över det. Så det var trevligt.

Annars så har det vart lugnt. Känner mig som rena pilleknarkaren på dagarna. Har aldrig tagit så här mycket piller någonsin. Vissa dagar är ju tyngre än de andra. Men jag övervinner allt! Speciellt på morgonen då jag klarar att kliva upp. Fick även en läkartid till reumatologen nu i veckan så v15 ska jag dit. Så nu har jag tagit ledigt från jobbet hela den dagen. Få se om det blir några nya mediciner då.

Så vad händer i helgen då? Ja någon som har något förslag? Vi ska åka till Sarah & Henrik på lördag mer än så är det inte planerat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar