söndag 7 mars 2010

Sjuk

Den här veckan har jag vart stel i kroppen. Svårt att komma upp och i sängen. Stel i höfterna och i bena. Har även ont i resten av kroppen. Och baksidan i låren värker. Jag känner mig som en gammal tant. Jag känner att jag inte vill lyssna riktigt jag vill inte vara 23 och en kärring. Det kryper i kroppen på mig som att jag har en massa termiter i mig.
Jag har ju glömt att berätta. Att jag har fått brev från reumatikerförbundet. Där set stod om alla aktiviteter de har.


Tisdags Café kl 14.00
Knep och knåp torsdagar kl 14:00- 16.00
Stavgång
Boule onsdagar kl 13.00- 15.20
Varma bad i bassäng på eriksborg ( kvällstid)
Dans Ragga/ Afro
Olika resor
Massage
Rabat på gymkort (men sista insläpp kl 14:30)

Varför har det inte något som kan passa mig? Jag är inte hemma vid 14 tiden på dagarna.
Kan ni inte ha någon kvälls aktivitet? Jag är väl inte den ända i föreningen som jobbar på dagarna?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar