torsdag 11 mars 2010

Sjuk

Ja jag vet att det inte har skrivits så mycket här på sista tiden. Men ärligt så har jag inte mått bra. Så min vardag är jobba komma hem äta gå ut med hunden sega framför tv:n och sen i sängen. Försökte boka en tid med läkaren men det gick inte bra. De hade en tid på onsdag kl 13 men tyvärr funka det inte riktigt för mig. Ska ringa på måndag så skulle de försöka hitta en tid åt mig när det får sina nya tider. Så jag åkte till Statoil och köpte panodil. Men vet det tusan om de funkar. Känns som att äta godis. Jag har ingen ork längre till det här. Jag vill bara att det ska ta slut. Fattar inte vad jag har gjort för att förtjäna en sån här jävla sjukdom. Att leva med att inte veta hur mitt liv ska se ut om någon dag eller om några år. Hur ser livet ut om 10år? Kommer jag kunna leva som i dag ?

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får en tid fort! Kramar från mamma!

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa

    Jag har hittat en bok som jag ska försöka hitta i bokhandeln eller beställa om jag inte hittar den. Kolla länken: http://www.motkroniskabesvar.se/bok.htm

    Jag kände att den skulle vara något för mig pga gluten, men tänkte även på dig när jag läste en del kommentarer på sidan.
    Sköt om dig! Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Yo Åsa! Taskigt alltså hoppas du känner dig bättre snart... själv är jag sjuk för sjutioelftegången efter jul så jag ligger inne jag med och kollar på den härliga solen (som nu ska försvinna i några dagar sa dom imorse dom j-vlarna)f-n ta dagis och alla virus som springer runt där.

    Mors R

    SvaraRadera