måndag 11 maj 2009

sjuk

Sjukhuset
Idag fick jag för första gången åka till stora sjukhuset som många nog har gissat vart det inget jobb i dag. Har börja se och må mycket bättre har bara jävligt on stundvis nu. Fan vad jag har sett olika vänrum nu. Idag fick jag tid kl 14. 15:15 fick jag komma in fan va folk stirra på mig när de kom och gick. Läkaren/läkarna tyckte det såg bra ut och bestämde sig för att jag ska vänta ut det bara. Fortsätta med antibiotikan och smärtstillande och surt godis fik också höra att jag ska drick färdig pressad citron ner vet flaskorna som ser ut som citroner. Så nu har man vart iväg och handla lite mer smärtstillande och surt. Vill ni veta något tråkigt alla vet ju att jag älskar godis men surt? Nej kanske någon gång ibland men så här mycket är ju inte gott jag vill ha salt och starkt. Jaja jobb i morgon alla fal ser fram i mot det är så trött på det här vill tillbaka till jobbet. Hela helgen har vart skit!


Så slutsumma nu då: 2829kr(+ godis och treo &Alvedon )






1 kommentar:

  1. Skönt att du är på bättringsvägen iaf. Hade aldrig tidigare hört talas om spottsten men Roberts kusin hade tydligen haft det...usch o fy hoppas man slipper sånt själv.

    Kram

    SvaraRadera