söndag 10 maj 2009

sjuk

Ont fy fan vilken natt! Jag gick och la mig vid 23 då jag hade tagit två treo som hade börjat värka så jag inte hade lika ont (fast jävligt ont i alla fal) vakna kl 2 då de börja sluta värka försökte somna om men efter 40minuter tar jag två till treo och somnar om när de slutar värka vaknar straks efter 4 av att det gör så himmelskt ont igen tar två treo till vaknar sen vid 8 och går upp då efter någon timme så tar jag mina 2 senaste treo i mellan där ringde jag sjukvårdsupplysningen igen då det har blivit mycket värre sen i går då jag har mer ont är mer svullen och att det trycker i örat nu. Känns som att örat och käken ska spricka. På sjukvårdsupplysningen sa de att jag var tvungen att kontakta en tandläkare då det var deras sak. Nu har jag vart hos tandläkaren är 1600kr fattigare och vet nu att det är inget fel på mina tänder. Jag har ingen infektion bakom tänderna och det är inte visdomständerna. Tack så mycket ! vad var det jag sa! De trodde att det kunde vara en infektion i käken för de ansåg att det var ju där det gör ont på mig .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar