lördag 9 maj 2009

sjuk

Ont det gör fan ont! Under några veckor har jag haft små ont i lederna i händerna. Inget konstigt med det känns lite som vardagsmat. Senaste dagarna har tummen vart värst och knappt gått att böja ibland. I går fick jag så där ont i käken igen som jag hade för några månader sen. Nu är det bara på andra sidan. Det har bara blivit värre och värre under natten och nu sitter jag här och har en ren smärta hela tiden. Så i morse ringde jag sjukvårdsupplysningen. Så nu sitter jag här och väntar på att Andreas ska hämta mig så jag kan ta bilen till oxbacken och träffa läkaren. Men va tusan jag kan inte prata jag kan inte äta och inte sova då det gör ondare när jag ligger ner.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Rolig blogg du har, hit vill jag återkomma.Hoppas du får rätsida med din onda tumme. ha en bra dag

    SvaraRadera