fredag 8 maj 2009

Fredag

Fredag idag har jag vart hemma från jobbet. Fick vara hemma hela dagen med lön hade en elev inbokad bara så Ronny erbjöd att ta den så Johan ringde och sa att jag kunde vara hemma i dag. Jag har ju vart snäll och hjälpt till efter jobbet och på luncher och så har jag ju vart med på teorin nu i veckan. Så jag och Juno tog en redig sovmorgon båda två. Sen åkte vi till Enköping och hälsa på jobbet . sen gick vi till Cellos hundcafe och fika och lekte lite med Cello hunden som ”jobbar” där. Juno fick en egen hundkaka som försvann ganska fort. Men det var riktigt trevligt att titta in där. Juno hade roligt i alla fal.

Sen stanna vi till i Djurbutiken på vägen hem. Ja jag köpte en ny leksak till henne ( och ja jag vet att jag har den mest bortskämda hunden i alla tider) Det vart en stor leksak, det vart en sån där bräda där man gömmer godis och de ska dofta och lyfta för att få det.

Sen åkte jag ner på stan och klippte mig på Kloak. Riktigt nöjd den här gången också. det vart en lunch på systrarna ericsson oxå. Och nu under kvällen har jag bakat hundkex.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar