tisdag 27 mars 2012

sängen

Ligger här i sängen som vanligt på morgonen och kan inte sova. Morgonstel och ont. Värken på morgonen är helt annorlunda än den på dagen. Det går bara inte ta sig ur sängen. Det är för jobbigt. Men jag vet går jag upp rör på mig och duschar blir det bättre. Men det är uppförsbacke dit. Man vill bara somna om och hoppas att det försvinner. Men det gör inte det. Ja jag vet att jag inte låter uppåt just nu. Men det är lugnt. Det är vardag. Glada Åsa har bara inte hunnit checkat in än bara.

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Hej badtjejen. Hittade ett intressant tips för badet, att ha i bikarbonat! Så att man får in en massa extra koldioxid i musklerna. Kanske kan hjälpa av nåt av morgonvärken? Läste att man skulle ta 1 dl bikarbonat till ett halvt badkar, så 2dl till ett helt... Det borde väl vara 2 burkar kanske.
    Jag drack bikarbonat efter min bihåleförkylning och inbillar mig att jag motade bort hostan som jag alltid får efter jag varit förkyld :)


    http://blogg.passagen.se/sannaehdin/search?q=bikarbonat

    SvaraRadera