söndag 4 mars 2012

Jag håller på att förvandlas till ett Vattendjur


Idag fick jag SMS från Maria att mitt spasalt jag hade beställt på kryddpartyt kommit. Självklart var man tvungen att ta en sväng förbi Skultuna och hämta det. När vi ändå var där så följde vi med Maria och Tony ut på en promenad i solen. Sen bjöds det på fika och skitprat. Så dagen har vart riktigt trevlig. Andreas kolla på Bandyn på tvn. Och jag hoppa ner i badet och prova det nya saltet. Riktigt nöjd är jag. Vart lite ljus och musik också. Men Andreas får säga vad han vill det slår inte ett riktigt spa.  Annars har den här helgen vart lugn små städat lite här hemma och vårstäda bilen. Vart även en paj bakad här i helgen. 

Plask lite mer plats skulle inte vara fel.

Hallon & Blåbär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar