söndag 4 mars 2012

Dag 7


DAG 7: 8 bekännelser.

1.Jag är väldigt lat och det erkänner jag.

2.Jag är en människa som måste ha kontroll och koll på allt. Hatar när det blir nya förändringar som jag inte kan vara med och styra över. 

3. Jag måste alltid göra något blir så hemskt rastlös om jag inte får något att göra. Ren panik ibland av tanken av att bara sitta hemma. 

4. Duschskrapan måste stå på ett visst ställe när jag duschar. Det blir bara fel annars.  

5. Jag har otroligt dåligt koll på allt som har ekonomi. Pratat procent och räntesatser med mig så ser jag ut som ett frågetecken. 

6. Jag har en väldigt osund relation till godsaker. Och har kommit på mig många gånger smyg äta i bilen. 

7. Jag kan vara väldigt envis.

8. Hatar folk som stannar plötsligt framför en i matbutiken. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar