fredag 16 mars 2012

Dag19

DAG 19: Bilder på ditt/dina favorit klädesplagg. Nu har jag leta bland alla mina bilder på datorn och har nog hittat bilder på mina favoriter. 



Den här klänningen köpte jag i New York. Jag har aldrig varit någon stor fantast av klänningar. Men när jag såg den här hänga i Levis butiken vart jag kär. Älskar tyget och färgen och formen. Lite synd att den blir lite kort vid rumpan nu annars skulle jag lätt springa runt i den nu under sommaren och våren. Men det kommer en tid då jag kommer kunna ha den igen. 


Det Andra plagget som jag valt ut är min skinnjacka. Köpte den förra våren på Lindex. Har leta en skinnjacka i flera år. Oftast är de så tajta i modellerna men den här är lite säckig. Som jag!  härlig är den och den kommer få vara med till den inte orkar längre. På den här bilden har jag också min favoritmodell på Jeans, Levis 501. Behöver knappt prova dem när jag köper nya  jag vet att de funkar de är skapta efter min kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar