lördag 2 juli 2011

Tiden bara springer iväg

Det har inte hänt så mycket på bloggen på sista tiden. Men kroppen har inte mycket ork just nu. Mycket av energin går till för jobbet just nu. speciellt då jag nu äntligen har avslutat en 6 veckor lånt teorikurs. Men förra veckan så fyllde Björns (min brors) grabb 1år. Så i helgen som var så var vi och fira han. Vi hade köpt lite kläder från hm. Bland annat en jätte söt tröja.

Vädret är ju så himla varmt just nu. Vet inte vad jag tycker om det. Skulle nog vara lite skönare om det vart lite svalare. Men det regnar inte i alla fall. Tur det för idag ska det grillas. Ska äntligen få prova ett recept på en melon sallad.

Nästa helg hoppas vi på fint väder då det är power meet. Men det får vi väl se hur det blir med det. Vi planerar på att gå ner en dag ialla fall.

I fredags åt jag för första gången i mitt liv falafel. Jag har ”hjälpt” en av mammas jobbarkompisars dotter med körkortet. Och som tack fick jag en påse med falafel. Nu är jag inte någon kikärts älskare. Men det gick och äta vart lite torrt bara. Tyvärr vart såsen lite väl vitlöksmakande. Men den kommer jag garanterat göra igen fast med lite mindre vitlök.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar