söndag 31 juli 2011

Helgen

Nu under helgen så har vi haft besök av AAA. ( Andreas Syster med familj) De kom på Lördag vid lunch. När väl Avery fått lite mat i sig så åkte vi bort till Valby frilufsmuseum. Där gick vi runt och titta på djuren. Efter ha gått runt en stund så gick vi till det lilla torget och köpte oss lite fika. Långt ifrån så gott som hos Elsa men det gick ner. Väl hemma vart bara att umgås och sitta ute och njuta av solen som börja titta fram. Vi bjöd på Grillade Kottletraks med melonsallad och grillad majs.  Känns som att matten gick hem. Gott tyckte jag att det var i alla fall. Sen så spela vi kubb. Andreas och Alexsandra fick ju självklart vinna ;-).  Nä då, det gjorde de riktigt bra. Efter ha slickat våra sår och lämnat förlusten bakom oss så bjöd vi på efterätt. Jag hade gjort en Nutella semifreddo som jag hade hitta på Matplatsen. Gud vad gott! Vart väldigt mycket av den. Jag och Andreas har även ätit av den idag (söndag) och det är fortfarande kvar av den. Det var en trevlig Dag/kväll. De tre A sov ju självklart kvar här så vi fick ju även glänsa med våra fina frukostskills ;-) Andreas koka nog söder varenda ägg tror jag. Efter ha ätit frukost och vaknat till liv så spela de andra lite bowling i vardagsrummet. Själv hoppa jag på diskberget.


Får tacka för en super trevlig helg! Och Andreas tackar säker för allt gott att dricka. Och Flugorna de bjuder vi på.

Gud vad lata de var.







Mr. Cool
Sötnosen nr. 1


Winners
Losers

Mumma!

2 kommentarer:

  1. Tack för en super trevlig helg och allt gott ni bjöd på!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ser supergott ut :) Ja just det ni lät dem vinna, schysst ;-) //Therése

    SvaraRadera