måndag 18 juli 2011

Hipp Hurra!

Idag fyller ju min Kära Man 28år! Så när hans klocka väl ringde att det var dags att vakna. Så var jag där och överöste han med presenter. Jag köpte en väska som han hade önskat sig. Han som aldrig använder väskor har i år önska sig två st. Ska bli kul och se när han ska ha dem. Visst han ville ha en grönvit men då de har sluta sälja den så ville han ha den blå. Jag köpte också redskapshängare till grillen. Jag har även vart in en sväng på systemet och köpt han en ny whisky och två öl. Sen fick han ju självklart en massa färgglada strumpor. Så nu har han en helt ny strumpgarderob.

Paketen bara väntar på att slitas upp.


Blått är väl flott.

 
Strumpor till 1000!


Lite att dricka?


Juno var jätteglad när det börja flyga inslagspapper!


Han fick även en glad och söt fru i sängen.



Igår prova vi också gillstarten han fick i lördags. Funka helfint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar