tisdag 19 juli 2011

Semesterdag nr.1

 Igår var det min semesterdag nr. 1 helt ok fast det känns som vi har otur med vädret. Det regna hela dagen igår. Förutom att fira Andreas så var vi hem till Björn och Co. Då hans äldsta dotter fyllde hela 9år! När vi hade vart där och ätit tårta så åkte vi och handla mat. Jag bjöd Andreas på en Vattenmelon och Serranoskink sallad. Jäkligt gott var det. Måste lätt göra om den. Efter maten så spela vi Playstation move och spelet TV superstar. Ett roligt spel. Jobbigt med alla laddningsmenyer. Det gör att det inte går så fort att spela det blir mycket väntetider. Därefter så såg vi på Mikael Håfströms film The Rite. Riktigt bra film. det är svårt att lyckas med exorcismen filmer. Men den är bra. Så den är värd att se. Anthony Hopkins gör ett väldigt bra jobb.



Nä nu är det dags för semesterdag nr.2 Örebro


Sallad med Vattenmelon och Serranoskinka

Romansallad

Rucola

Vattenmelon

Serranoskinka

Fetaost

Olivolja

Salt &peppar

 


Min sötnos

Så här snygg vart jag i min skjorta jag fick när jag fyllde år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar