söndag 3 juli 2011

Söndag

Idag så har jag vart hemma hos mamma och Carl och spelat Kinect. Alltid lika kul att spöa lillbrorsan i spel. Nä han van han några gånger han också. Men gud vad slut jag var. Så jäkla trött.  Annars har det vart en väldigt trött och jobbig dag idag. Glömde mina mediciner igår kväll. Kan inte fatta att jag glömmer dem hela tiden? Jag tar dem ju varje dag? Känner direkt när jag vaknar om jag glömt dem. Man får en konstig känsla i kroppen när man missat en dos. Svårt att beskriva hur. Men men efter jag vart hos mamma så åkte jag till hälla och handla mat till veckan. Väl hemma vart det  kladdkake bakning och sen vart det film.  Har sett två filmer i helgen. Easy A och Just go with it. Jag tyckte båda var riktigt bra. Andreas tyckte väl Easy A var lite si så där. Men måste Adam Sandler skötte riktigt bra som vanligt. Kladdkakan vart god, spacade till det med ha daim i den. I morgonen är det dags att börja jobba igen.  2veckor till sen är det semester. Hmmmm vet inte riktigt vad jag ska hitta på då






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar