tisdag 19 juli 2011

Semesterdag nr.2

Idag så har vi vart i Örebro/Åsbro. I Örebro så pågår en utomhus utställning med olika konstverk utomhus. Så där var vi och spana lite. mycket konstigt, men det fanns väl snygga saker också. favoriten var den stora gula kaninen. Sen så fanns det ett litet ”växthus” som var riktigt snyggt. Vi åkte också till ett ställe som heter Wadköping som är ett litet Valby frilufsmuseum. Där så fika vi på ett litet café. Var även in i hantverksbodarna och handla lite. Köpte en söt lite kapsylöppnare som ser ut som en kofot. Därefter åkte vi hem till Fredrik i Åsbro. Där bjöds vi på mat och jordgubbar. Vi spela spelet Vuxenpoäng. Det visa sig att jag inte var så vuxen som jag trodde. Jag var till och med yngre än vad jag är i verkligheten.  Så måste säga att den här dagen har vart riktigt trevlig. Och vi hade tur med vädret.








Kaninen var väldigt STOR!



Tycker det är lite taky med ljustavlor på kyrkor.



Jag äter chokladtårta

Vi  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar