söndag 3 april 2011

Söndag

Idag är det en grå dag med regn. Man blir bara deppig av att titta ut. Så idag så åkte vi till Hallstahammar och gick på Åsby. Hitta en jätte snygg godisskål som jag köpte och sen köpte jag en ljus till badrummet. Sen vart det storhandling. Ni måste tro att jag inte gör något än handlar. Idag ska vi prova ett ny recept med kyckling. Ska bli riktigt kul att prova hopas att det blir lika fint som på bilderna i tidningen. Hoppas också det blir så gott som jag tror att det är. Så nu har vi fikat samtidigt vi har tittat på kniven mot strupen. Tycker han är så jobbig han är elak och så fladdrig. Andreas tycker han är jätte kul med sina miner och kroppsspråk. Själv blir jag bara stressad av han.

Vardagsrumsbordet, blommorna blir bara finare för varje dag.

Den är så fin!

Vaniljbullar är så himla gott

Idag vart även mina solrosor planterade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar