lördag 23 april 2011

Påsk

Under helgen så har det vart ett super väder! Vi har fixat och trixat ute i trädgården. Plantera lite blommor och köpt rabarber. Så nästa år får jag göra Rabarberpaj. Längtar redan. Nu är det ju så att det är påsk och det måste ju även firas. Så i dag så har jag och Andreas ätit påskmat. Sen så gjorde vi en brödpudding till kvällen. Tyvärr inte lika god som den i usa men helt ok. Andreas har även fått ett litet påskägg av mig i dag. Vad snäll jag är. Åt mig köpte jag en bukett med Tulpaner. Nu på kvällen så såg vi på film. Piraya 3d (fast ej i 3d) riktig skit film måste jag säga.Visst ja det här är mitt 1000 inlägg.

Fint på trappen

Fredags grillning

Andreas i en av sina nya tröjor.

Jag i en av mina nya tröjor.

Lök med creme fraiche och Löjrom MUMS!

Pudding innan ugnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar