onsdag 13 april 2011

Måndag

Vi börja våran resa i Sthlm. Vi gick upp kl 4:00 för att fixa innan vi åkte till Arlanda. På Arlanda så checka vi in och hela baletten sen köpte vi frukost. Först så flög vi till Düsseldorf. Den resan gick fort bara två timmar. Själv fick jag sitta på fönsterplats. Väl framme i Düsseldorf så var det raka vägen till planet vi skulle resa med till New York. Den resan var inte lika kul som den första det var trångt och långt. Han väl med och se två filmer. Själv såg jag på Tangel och Burlesk. När det var tre timmar kvar så börja jag få ont i magen och var ganska säker på att jag hade hög feber. Frös så himla mycket. Sen så kom ryggverken. Sen vipps så sprang jag mellan toan och platsen om ni förstår. Sen fick jag även träffa på lunchen igen. Tur att det finns sådana små fina påsar. Fy tusan jag ville bara åka hem och få dö. Sen så var det att gå igenom kontrollen. Det var varmt ute (+30) men det var varmare och mer kvaft där inne. Då trodde jag att jag skulle svimma av. Mådde riktigt dåligt då. Sen var det bussresa till hotellet. Väl på hotellet vart det dusch och borsta tänder. Sen ner på stan och köpa något ätbart innan det vart att krypa ner i sängen. Då hade vi varit uppe i ca 23 timmar.

Resan börjar

Frukost på Arlanda

Jag på min första flygning någonsin.

Nöjet på första flyget.

Andreas Väl framme på Newark

Jag trött och sliten efter 10timmars flygning

Våran utsikt från hotellrummet

2 kommentarer:

  1. Men usch vilken flygresa :(

    Härlig utskit från hotellrummet!

    SvaraRadera
  2. Vilken flygresa för dig! Hoppas att du hinner glömma den innan ni åker hem. Hemresan kommer säkert gå mycket bättre. Håller alla tummar för det! Såå häftigt att ni är där! Måste vara hur fantastiskt som helst! Önskar dig/er det superbra!
    Kramar!

    SvaraRadera