måndag 11 februari 2013

Svag


Ja jag är inte riktigt mig själv nu. Visst jag mår bättre nu än början i helgen. I lördags hämta Mamma och Fredrik mej och Valle och tog hand om oss tills Andeas hade jobbat klart och sovit. Hade inte klara den dagen utan dom. Tack så mycket för hjälpen.  Söndagen var jag lite piggare har inte lika ont längre men jag är väldigt trött. Äter inte så bra då jag mår illa och har ont i magen. När jag mår dåligt strular även magen/tarmarna och jag tror jag tömt hela systemet nu. Så fort jag äter suger det tag i magen igen. Har en telefontid i morgon. Får se vad hon har att säga. De tråkiga är att många mediciner tar det 3-6mån innan de börjar värka. Så jag tror inte att de löser sig på en dag. 2kg har jag gått ner. ok det är väl bra om de inte var för att jag är sjuk. jag vill inte gå ner på de viset.  men det är bara att härda ut och vara stark just nu. Mer info imorgon.
Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

  1. Vi finns för dig om du behöver det!
    Puss o kram,
    Mamma

    SvaraRadera