tisdag 19 februari 2013

Helgen









I helgen var jag iväg med Unga Reumatiker. Det var en må bra helg om träning och regionsarbete. Andreas och Valle fick klara sig utan mig. Men det gick nog ingen nöd på dem.  De åkte hem till Andreas föräldrar. Valle fick umgås med sin kusin Avery också.  Valle gjorde inte så mycket glädjetjut när jag kom tillbaka så han har nog inte sakna mig allt för mycket. 
Helgen har vart trevlig i alla fall. Mycket nya ansikten man fick lära känna.  Set var lite jobb/prat om förbundet under helgen. Men annars var det träning som stod i fokus. Första passet fick man välja mellan gym eller stavgång. Då min kropp inte är helt 100 än valde jag stavgången. Riktigt skönt att vara ute och gå. Vi fick se lite av värmdö och var ute och gick över en timme. Sen på eftermiddagen var set dags på gympa.  Det var en tjej där som  körde ett bas pass med oss.  jag fick ge upp efter ca 20min. Var för tok för jobbigt fick ont i hela kroppen. Så det var inte så Åsa anpassat.  På kvällen vart det lite pyssel och musikquiz. På söndagen fick vi besök av en PT som prata om motivation och kost med oss.
Trevlig helg synd att kroppen inte alltid gillar lång helger men det är det värt.
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar