onsdag 6 februari 2013

Onsdag




Idag är det en vecka sen Valles undersökning och vi har fortfarande inte hört något. Nu går man bara och kollar på telefonen och undrar när de ska ringa. Fy vilken pest. Det är det som är det jobbigaste att inte veta.
Annars har dagen vart ok börja med en jobbig grabb här hemma som härjar och hittar på rövarstråt. Vill inte tänka tanken av hur det blir sen när han kan gå och springa. Tog han till öppna förskolan där han kunde härja fritt och härska över alla leksakerna.  Tror han kröp runt det där rummet som besatt best som skulle ha alla leksakerna. Ja jag älskar han men hur ska man orka???
När jag kom hem rota jag fram lite gamla fottoalbum och skolkattalloger.  Är inte Valle lik mej som barn??  Jag var mycket större än han när jag föddes men han är ungefär lika stor som mig när jag var 8månader.
Eftet lunchen tog vi Valle och Juno ut på en promenad i snön. Valle tyckte pulkan var mycket roligare nu speciellt när man sprang. Men han tyckte inte om att få snö i ansiktet. Och det fick han massor av då det vräkte ner.
Annat som händer här hemma? Har blivit intervjuad till en programserie. Så vem vet familjen Sköldehammar på tv kanske inom en snar framtid? ? Jaja vi får se hur det blir med det.
De sista dagarna har vi spanat på ny väska till Valle. Skötväskan börjar bli lite stor och onödig nu när man inte har lika mycket saker med. Så nu är ju bara frågan när vi ska köpa den? Eller hur Andreas? ? ;-)
Nä nu ska jag sova God natt på er.
Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

  1. Så klart ni skall bli tv-stjärnor! Du var himla söt som baby!

    SvaraRadera
  2. Man ser ju helt klart dig i Valle :) Men wow, kommer jag att vara släkt med tv-stjärnor :)
    Njut lite nu medans han "bara" kryper omkring, snart vill han karta upp på stolar, soffan och allt annat lite småhögt, då blir det körigare ;-) Kram på er!

    SvaraRadera